Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád pro nákup v našem internetovém obchodě www.znackove-slevy.cz.
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím internetového obchodu www.znackove-slevy.cz. S těmito obchodními podmínkami má kupující možnost se seznámit před odesláním své objednávky a je na ně dostatečně předem upozorněn. Kupující odesláním své objednávky potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí.
Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.znackove-slevy.cz je Lucie Havránková, Tachovská 67/1385, 323 00, Plzeň, IČO: 87993872, zapsaná v Živnostenském rejstříku Městského úřadu - okres Plzeň.
Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky a zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“), a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Jsme registrováni na Puncovním úřadu:
Vymezení pojmů:
Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.
Prodávající / dodavatel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Kupující / spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
Kupující / nikoli spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
Uzavření kupní smlouvy - není-li kupujícím spotřebitel, objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Je-li kupujícím spotřebitel, umístěním nabídky prodeje zboží na internetových stránkách vyjadřuje prodávající svoji vůli uzavřít kupní smlouvu na zboží, popř. služby za uvedených podmínek. Kupní smlouva vzniká okamžikem doručení závazné objednávky kupujícího prodávajícímu. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
Reklamace – je uplatnění práv kupujícího z rozporu s kupní smlouvou, jakožto i uplatnění práv kupujícího plynoucích z odpovědnosti prodávajícího za vady.
2. Uzavření kupní smlouvy
Veškeré nabízené zboží v rámci našeho internetového obchodu jsou originální pocházející přímo od výrobců, autorizovaných dovozců či oficiálních distributorů pro ČR, je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce či dovozce. Je prezentací námi nabízeného a prodávaného zboží, a sama o sobě není návrhem na uzavření kupní smlouvy. Návrhem na uzavření kupní smlouvy je až řádně vyplněná objednávka zákazníka (kupujícího).
Po přijetí Vaší objednávky Vám bude obratem odesláno e-mailem potvrzení o jejím přijetí. Toto potvrzení o přijetí Vaší objednávky je však pouze informativního charakteru. Pokud nebude zboží skladem budeme vás kontaktovat emailem či telefonicky.
Samotná kupní smlouva je pak závazně uzavřena momentem odeslání objednávky z našeho internetového obchodu, tj. stisknutím tlačítka Udělit souhlas a dokončit objednávku.
Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb. v platném znění) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb., v platném znění). Tyto obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, jedná při objednání zboží v rámci své podnikatelské činnosti.
Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
Objednávka
Veškeré potvrzené objednávky jsou závazné. Kupující stvrzuje svou objednávkou souhlas s obchodními podmínkami i s reklamačním řádem e-shopu www.znackove-slevy.cz.
Zrušení objednávky ze strany zákazníka
V případě, ze budete mít z jakýchkoliv důvodů zájem o stornovaní vaší objednávky, je nutné co nejrychleji kontaktovat pracovníky e-shopu o zrušení objednávky (max. 12 hodin od objednání). Můžete nás s tímto požadavkem kontaktovat na adrese info@znackove-slevy.cz nebo telefonicky na čísle +420 605 152 170.
Zrušení objednávky ze strany provozovatele e-shopu www.znackove-slevy.cz
Vyhrazujeme si právo stornovat objednávku a odstoupit od smlouvy bez udání důvodů nebo v těchto případech:
- zboží se již nevyrábí nebo nedodává,
- zboží je dlouhodobě nedostupné,
- pořizovací cena zboží se výrazně změnila nebo byla chybně stanovena
- případně z jakékokoliv jiného důvodu (např. špatné platební neschopnosti zákazníka, neúplné objednávky atd.).
V případě, že tato situace nastane, budete neprodleně informováni emailem nebo telefonicky za účelem dohody o dalším postupu. Pokud kupující již za zboží zaplatil, bude mu neprodleně vrácena plná částka zpět na bankovní účet nebo ve formě poštovní poukázky poslána na jeho doručovací adresu.
Způsob dodání zboží
Zboží skladem expedujeme do 24 hodin (v pracovní dny) po obdržení závazné objednávky prostřednictvím České pošty jako doporučená zásilka, službou Balík do ruky, na dobírku nebo naším kurýrem (platí pouze pro Plzeň). Zásilka je dodána v rámci ČR zpravidla do 48 hodin (u služby Balík do ruky do 24 hodin) ode dne přijetí dané objednávky příp. připsání částky za zboží na náš bankovní účet. Zboží bude doručeno na dodací adresu uvedenou v objednávce, popř. na adresu uvedenou v doplňujících informací k objednávce.
V případě, že Vámi vybrané zboží nebude na skladě, budeme Vás kontaktovat a domluvíme s Vámi výměnu za jiný druh zboží, popř. storno daného zboží.
Převzetí zboží
Kupující při převzetí zboží ve vlastním zájmu zkontroluje neporušenost obalu. Pokud se objeví poškození obalu sepíše s dopravcem protokol o poškození zásilky. Kupují by měl po převzetí zásilky zkontrolovat správnost dodaného (objednaného) zboží dle přiložené objednávky (případně jeho stav) a v případě nesrovnalostí ihned (nejpozději do 2 pracovních dnů, buď telefonicky nebo emailem) informovat pracovníky e-shopu viz kontakt.
Možnosti dopravy
Zboží skladem expedujeme do 24 hodin od objednání v pracovní dny (PO-PÁ).
Zásilka je doručena zákazníkovi zpravidla do 48 hodin (v rámci ČR jako doporučený balíček) či do 24 hodin (v rámci ČR jako balíček na poštu) od objednání - platí v pracovní dny (PO-PÁ). Naším kurýrem je balíček dodán po Plzni dle dohody s kupujícím (zpravidla ještě i tentýž den).
MOŽNOSTI DOPRAVY A PLATBY – ČESKÁ REPUBLIKA
Doprava |
Platba dobírkou |
Platba bankovním převodem |
ZDARMA |
Česká pošta po ČR |
109,- Kč |
69,- Kč |
nad 1000,-Kč |
Česká pošta po ČR - Balík do ruky |
168,- Kč |
128,- Kč |
nad 1.600,-Kč |
Osobní odběr - Zásilkovna |
104,- Kč |
64,- Kč |
nad 1.000,-Kč |
Zásilkovna - doručení na adresu |
129,- Kč |
99,- Kč |
nad 1.500,-Kč |
Doručení po Plzni + krajní oblasti* (ČP -doporučeně) |
79,- Kč |
39,- Kč |
nad 1000,-Kč |
* platí pro: Valcha, Litice, Radčice, Bukovec, Sulkov a Křimice
MOŽNOSTI DOPRAVY A PLATBY – SLOVENSKÁ REPUBLIKA
Doprava |
Platba dobírkou |
Platba bankovním převodem |
ZDARMA |
Slovenská pošta |
------------------- |
3,99 EUR |
nad 30 EUR |
Zásielkovňa |
------------------- |
3,67 EUR |
------------------- |
V případě nevyzvednutí zásilky ve lhůtě tomu určené a znovu zaslání zpět na adresu zákazníka je účtován poplatek za opětovné poštovné ve výši od 29,- Kč/2,90 EUR (V případě pochybení na straně kupujícího, zpravidla ve stejné výši v jaké byla zaslána první nevyzvednutá zásilka).
Možnosti platby
V našem internetovém obchodě znackove-slevy.cz lze platit těmito způsoby:
- na dobírku
- bankovním převodem
- v hotovosti (platí pouze při dodání kurýrem po Plzni)
- prostřednictvím Služby Twisto - tento způsob je poskytnut pouze v případě nákupu našeho zboží v rámci slevových akcí na slevovém portálu Slevomat.cz. V případě, že nevíte, jak objednávku provedenou na výše uvedeném slevovém portálu, uhradit, doporučujeme konktaktovat přímo společnost Twisto ZDE či ji můžete uhradit přímo v následujících odkazu: https://www.twisto.cz/zakaznik/zaplatit/
Poznámka: Dobírka je povolena POUZE u zboží skladem, u zboží na objednání lze platit POUZE předem - platební bránou PayU či bankovním převodem. V případě, že Vámi objednané zboží nebude skladem, ale na objednání, bude objednáno až v okamžiku připsání platby na výše uvedený účet.
Vámi objednané zboží skladem bude vyexpedováno až po připsání platby (včetně poštovného) na výše uvedený účet. Po provedení platby (max. do 3 pracovních dnů od objednávky) doporučujeme nás informovat emailem popř. telefonicky, aby byla zásilka co nejdříve vyexpedována. Poznámka: Zboží zůstává ve vlastnictví prodávajícího, až do jeho úplného zaplacení.
STORNO pokuty
Prodávající s kupujícím se dohodli na následujících storno pokutách souvisejících s vrácením objednaného zboží prodávajícímu ze strany kupujícího:
Každá objednávka, při které kupující nevyužije právo zrušit objednávku podle obchodních podmínek (viz bod 2. - "Zrušení objednávky ze strany zákazníka"), je závazná a kupující je povinnen od prodávajícího převzít řádně a včas doručenou zásilku, kterou si závazně objednal, a zaplatit za ni při dohodnuté kupní ceně. V případě, že kupující si zásilku nepřevezme, je poté povinen uhradit prodávajícímu storno pokutu v celkové hodnotě 1.000,-Kč (poštovné, balné, poplatek za nevyzvednutí a vrácení zásilky, poplatek za odeslání výzvy k uhrazení storno pokuty).
Odesláním objednávky kupující potvrzuje souhlas s našimi obchodními podmínkami a storno pokutou v hodnotě 1.000,-Kč v případě nevyzvednutí zásilky na základě závazné objednávky.
Pokyny k úhradě vzniklé sankce budou kupujícímu zaslány nejdříve elektronickou, poté písemnou formou. Veškeré neuhrazené pohledávky budou vymáhány soudní cestou s náklady s tím spojené, jako jsou: soudní poplatky, náklady na právní zastoupení a exekutora a úrok z prodlení.
Odstoupení od kupní smlouvy
Kupující má právo do 14 dnů od převzetí zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. V případě nedodržení výše uvedených podmínek nebude Prodávající schopen akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady Kupujícího zpět.
Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek užívání, v původním obalu a s veškerými visačkami. Nevráti-li se zboží v originálním balení, jsme oprávnění naúčtovat si poplatek za znovupřebalení zboží, případně náklady za poškození. Vyjma šperků zabalených v celofánovém obalu s logem Jewellis a umístěného ve zlaté krabičce. U tohoto druhu zboží akceptujeme vrácení pouze nerozbalené. Zároveň musí být přiložena původní objednávka a na ní uvedeno číslo účtu, na který si přejete částku vrátit.
Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (ponížené o náklady vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží. Na vrácení peněz má prodávající 14 dní od doručení zásilky. Vrácení peněz probíhá pouze převodem na uvedený účet.
Zde si můžete stáhnout formulář na vrácení zboží ve formátu pdf: oznámení o odstoupení od kupní smlouvy.pdf
Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána navíc částka odpovídající ceně za zaplacené zboží, ponížená o prokazatelně vynaložené náklady:
- věrnostní a objemové slevy
- jiné peněžní bonusy, které mu byly objednávkou uznány
V případě vrácení pouze části věcí z faktury bude poštovné odečteno v případě, že částka za ponechané zboží je nižší než 3.000,-Kč (netýká se Plzně). Objemové a věrnostní slevy budou poníženy o částku za vrácené zboží.
Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata. Vrácené zboží doporučujeme kupujícímu zasílat výhradně doporučeně a pojištěné, prodávající neručí za jeho případnou ztrátu či poškození.
Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Přímé náklady spojené s vrácením zboží nese kupující.
Zboží vracejte na následující adresu:
Lucie Havránková - Značkové-slevy.cz
Tachovská 67
32300 Plzeň
Reklamace a postup jejího vyřízení
Místem pro uplatnění reklamace je prodejce, u kterého bylo zboží zakoupeno. Není-li uvedeno jinak, je místem pro uplatnění reklamace e-shop Značkové-slevy.cz a to na adrese: Lucie Havránková, Tachovská 67, 323 00 Plzeň.
Kupující může uplatnit reklamaci zasláním zboží k reklamaci přepravní službou (spediční společností, poštou apod.). V případě zaslání zboží k reklamaci touto formou je kupující povinen přiložit řádně vyplněný reklamační formulář (obsahující podrobné označení závady a specifikaci práv, která kupující v souvislosti s reklamací uplatňuje), který je součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího a je k dispozici na jeho internetových stránkách, kopii nákupního dokladu (fakturu), případně jiný doklad dokazující koupi reklamovaného zboží.
Zde si můžete stáhnout reklamační formulář ve formátu pdf: reklamační_formulář.pdf
Zboží k reklamaci zasílejte čisté, suché, mechanicky nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství – dárkové krabičky, visačky apod.), jak Vám bylo z naší strany doručeno. Zabalte do vhodného obalu, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě. Zboží zašlete jako doporučený balíček, který lze pro případnou ztrátu pojistit (Prodávající neručí za jeho případnou ztrátu či poškození). Reklamaci nezasílejte na dobírku! Takto došlá zásilka nebude přijata. O zaslaném zboží nás současně kontaktujte emailem (nejlépe s číslem zásilky), abychom mohli balíček pohlídat.
V případě neoprávněné reklamace nemá kupující nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace. V případě neoprávněné reklamace bude kupujícímu účtován manipulační poplatek dle aktuálního ceníku a zboží bude na náklady a riziko kupujícího zasláno na jeho uvedenou adresu, pokud nebude dohodnuto jinak.
Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Neodstraní-li prodávající vady zboží ve shora uvedené lhůtě, může kupující uplatnit nárok na slevu z kupní ceny nebo od smlouvy odstoupit, jestliže prodávajícího na úmysl odstoupit od smlouvy v přiměřené lhůtě před odstoupením od smlouvy upozorní.
Prodávající, po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného zboží:
- uzná reklamaci jako oprávněnou a obratem ji vyřídí,
- není-li možné vyřídit oprávněnou reklamaci ihned, přijme reklamované zboží do reklamačního řízení a o tomto pořídí písemný zápis,
- odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamované zboží vrátí kupujícímu. V případě že reklamované zboží zasílá poštou, bude zboží zasláno zpět na dobírku.
- reklamované zboží přijme k odbornému posouzení, na základě jehož výsledků bude reklamace buďto uznána za oprávněnou a řádně vyřízena, nebo bude odmítnuta a zboží bude vráceno kupujícímu.
O tom, kdy bylo právo z odpovědnosti za vady uplatněno, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání, případně o způsobu vyřízení reklamce, vydá prodávající kupujícímu písemné potvrzení.
O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí prodávajícího kupující předem dohodnutým postupem (prostředky komunikace na dálku nebo písemně). Pokud bylo zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení automaticky zasláno na adresu kupujícího.
Výměna zboží:
Zakoupené zboží můžete zdarma vyměnit, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží, které chcete vyměnit, nám můžete zaslat na adresu:
Lucie Havránková - Značkové-slevy.cz
Tachovská 67
32300 Plzeň
Ke zboží je třeba přiložit kopii dokladu o jeho zakoupení.
V případě výměny v našem obchodě doporučujeme předem se s námi spojit, domluvit si výměnu a vybrat si náhradní zboží, které si pak najednou vyměníte za původní zboží. Doporučujeme ověřit dostupnost naší nabídky na webu www.znackove-slevy.cz, které požadujete na výměnu (můžete napsat i náhradní variantu).
Pro přijetí zboží na výměnu platí stejné podmínky jako pro zrušení objednávky a úplné vrácení zboží:
- zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu s veškerými visačkami. Nevrátí-li se zboží v originálním balení, jsme oprávnění naúčtovat si poplatek za znovupřebalení zboží.
Pokyny pro zaslání zboží na výměnu:
- zboží zasílejte doporučenou zásilkou (dobírka nebude přijata)
- náklady na zaslání náhradního zboží je nutné odečíst od hodnoty zboží, za kterou si můžete vybrat náhradní zboží (např. chcete-li vyměnit zboží v hodnotě 500 Kč a zaslat jiné, může mít vybrané náhradní zboží hodnotu max. 441 Kč, zbylých 59 Kč je poplatek za zaslání (řídí se vždy dle aktuálního ceníku za dopravu v okamžiku odesílání nové zásilky s náhradním zbožím)).
- v případě, že cena náhradního zboží bude nižší než cena původně zakoupeného zboží, rozdíl v ceně Vám vrátíme.
Poznámka: V případě nedodržení výše uvedených podmínek nebude prodávající schopen akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady Kupujícího zpět.
Práva a povinnosti prodávajícího
Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na uvedenou dodací adresu. Nedílnou součástí zásilky je i objednávka zakoupeného zboží.
Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a nelze je využít k jiným účelům.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
Prodávající má právo na odstoupení od kupní smlouvy (závazné objednávky) v případě, že není zboží skladem a nedohodne se s kupujícím na jiné objednávce.
3. Závěrečné ustanovení
Odesláním závazné objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami platnými v den odeslání. Souhlasí i s cenou platnou v den odeslání, pokud nebylo v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
Prodávající neručí za případné poškození nebo ztrátu zboží během přepravy. Prodávající zároveň neručí za škody způsobené zpožděním zásilky.
Pokud není v obchodních podmínkách znackove-slevy.cz stanoveno jinak, řídí se prodávající i kupující právy a povinnostmi dle Obchodního zákoníku.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Jak prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího je popsáno v sekci Ochrana osobních údajů zákazníků. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné.
Ochrana autorských právVeškeré texty a fotografie jsou majetkem provozovatele e-shopu Značkové-slevy.cz a nemohou být použity bez písemného souhlasu. Všechna práva vyhrazena. Jejich svévolné kopírování, šíření a používání je autory zakázáno! Jejich neautorizované použití může být postiženo v souladu s tímto zákoníkem a Občanským zákoníkem ČR 40/1964 Sb. včetně novelizací.
V Plzni dne 25.5.2018